Stereo Hearts..

second day
Thursday, January 5, 2012 | 4:58 AM | 0 comments
SMK KANGKAR PULAI 5/1/2012 .. HARI ni kat skolah aq masih mcm biase je ,, ari ni dpt minum air kotak je ,, aq suruh ayah aq bli kan roti n air kotak kat kedai ,, lagi senang ,, buat skit hati je nk gaduh dgn budak2 lain ,, sbenar yer aq x taw nk tulis psal ape ,, chooppp ,, td ptg ayah aq tnye ko nk pindah skolah tak ,, aq ckp nk ,, aq nye cos. ape ,, ayah kate fesyen ,, sbb cos. lain xde yg kosong ,, aq rase lagi rmai kat fesyen tu ,, pening la ,, aq x nk msuk asrama ,, tp aq x nk ,, mule2 dulu ibu x kasi msuk asrama ,, tp skarang dah lain ,, die suruh msuk asrama pulak ,, tension giler ,, ni sume sbb nk adik aq yg bru darjah satu tu ,, nk nangis aq tdi sbb aq keliru nk msuk ke x nk ,,
TOLONG LAH AKU KAWAN - KAWAN SEMUA,,

Older Post | Newer Post