Stereo Hearts..

hidup dengan permainan :)
Thursday, February 2, 2012 | 4:37 AM | 0 comments
     hye-hye .. lama tak update kot kat blog ni .. rindu kot nk update  .. semalam nak update tapi macam tak best kot .. hari cerita pasal "poke" di facebook tu .. best kot main poke tu .. memang tak ada orang lain lah kawan aku yang selalu poke aku .. HAHA .. Razak lah yang selalu sangat poke aku .. aku pon layan dia dan tekan lah poke back tu .. HAHA .. best kot dengan benda tu  .. bukan dia sorang je .. ada jugak.. tapi dia ni satiap saat je ada ..


             Sambil tekan "poke back" tu .. aku pon main game The Smurfs & Co  .. gempak gile main game tu .. kejap je dah level 4 kot .. baru main tadi .. sampai berebut laptop dengan adik aku kot  ... HAHA

     okay-okay .. nanti update lagi .. kalau korang bosan - bosan mainlah game tu kat facebook .. HAHA


Older Post | Newer Post